Friday, September 28, 2012

Ma teen, mida ma kunagi pole teinud

See kolmapäeval saime endale ylesandeks jäädvustada kaamerale kõik, mida me teeme yhel päeval, et inimesed näeksid, millega me siin tegeleme. Loodetavasti järgmiseks nädalaks saan selle yles pandud ja siis jagan linki. Kui me mõtlesime Nastyaga, mida me taustaks paneme, siis ta pakkus välja, et võiks uuesti kirjutada laulu nagu me Unhappy Bearile seda tegime. Et säästa vaeva, et otsida taustamuusikat, mida võib allalaadida tasuta.

Oma peas ma mõtlesin, et oota ma ei kirjuta laule, ma ei laula yksida, ma ei tee videosid, aga siin olles nagu tulevad sellised väljakutsed ja siis lihtsalt pead neid täitma. Imelik, kuidas Jumal viib kokku ysna sarnased inimesed, kes yhiselt võivad teha muusikat. Mis siis, et ma ei oska professionaalselt laulda või tema kitarri mängida. Pole vahet me saame hakkama kuidagi ja ma olen tänulik selle eest.