Monday, October 8, 2012

Kodutaevas

Suur vanker



Mind on alati hämmastanud see, et kui on tähine taevas, siis kuidagi alati ma leian üles Suure Vankri tähtkuju. ning selle nägemine rõõmustab mind, tunnen, et olen justkui kodus. Eile oli mul siin võimalik üle pika aja jälle tähti näha ja neid oli taevas nii palju. Mõnikord ma tunnen, et ma võiks neid tähti vaadata tunde. Miski nagu kutsub vaatama üles, aga tavaliselt on maa märg või kael hakkab valutama või miljon muud häda veel. Aga eile kui ma vaatasin, siis otse sõbra maja ukse ees oli suurelt Suur Vanker. See oli ilusaim, mida ma eelnevalt näinud olin. Mõtlesin sellele, kuidas Jumal selle imeilusa maailma lõi, aga samas jättis paljud asjad raskesti mõistetavaks. Kuidas me näiteks näeme ükstapuha mis maailma punktis samu tähti? Ja kui ma siis istusin trepi peal ja vaatasin seda tähtedekogumit, siis tundsin end nii hämmeldunult. Hakkasin mõtlema Taevale ja sellele, milline see viimne kojuminek on! Ja mu südamesse tuli rahu ja teadmine, et parim on alles ees. Kui Jumalal on minuga plaan täidetud, siis ta võtab mind koju ja ma saan igavesti ülistada Teda. Jah, on aeg tunda end hästi enda kehas, sest minu elu on väärt elamist!