Friday, October 19, 2012

Sööklalood

Läksin lõunasöögi ajal siis magustoitu võtma ja seal oli selline koogi tükk (vähemalt ma arvasin, et on)  ning sinna sai peale panna kas moosi, suhkrut või marjakisselli. Mõtlesin siis, et ah uputan seda tükki siis kissellis. Istusin sõprade juurde lauda, kui mu sõber märkas mu magustoidu kaussi ja hakkas hämmastava pilguga seda jõllima. Ma küsisin siis, et mis juhtus ja ta küsis, et miks ma pannkoogi ära uputasin?  Tuli välja, et see kook, oli pannkook. Ups! Aga noh see polnud selline tavaline ümmargune nagu meil Eestis on, vaid ahjuplaadi peal tehtud ja siis tükkideks lõigatud ning kui aus olla, siis see ei näinud üldse pannkoogi moodi välja.  Ma hakkasin siis seletama, et noh mulle meenutas see ahjuvormi moodi kooki ja me uputame seda tavaliselt kas piima või kisseliga. Ta jäi siis sellega enam-vähem rahule, kuni üks teine soome sõber lauda istus ja märkas mu magustoitu. Ning ta küsis kõigilt me lauanaabritelt, kas mu magustoidu taldrik pole imelik. Aga noh, kokkuvõttes mu magustoit oli ikka hea, olenemata, kuidas ma seda sõin, aga nad meenutavad seda lugu ikka..  jah, imelik eestlane oma kisseliga!